domovská stránka přejít na návod přejít na návod přejít na návod DIY design recepty recenze ostatní

Top 10 návodů: tašky k ušití

Přináším Vám list 10 návodů (i se střihy) na krásné tašky, penály a jiné taštičky. Nevyzkoušela jsem všechny, ale některé z nich ano, a jsou krásné.


Psaníčko. Teto konkrétní psaníčko jsem sice nedělala, ale vypadá krásně a velmi lehce! Během hodinky určitě hotové...
NÁVOD


Taška s hodně kapsami. V tomto návodu si můžete lehce vytisknout střih a podle návodu ušít!
NÁVOD

Psaníčko s velkou mašlí. Krásná taštička - mašle jí dělá vyjímečnou.
NÁVOD

Malá cestovní taška. Je sice opravdu krásná a ne těžká vyrobit - ale je kulatý tvar výhodný?  
NÁVOD

Praktická taška do města. Tuhle tašku jsem sama dělala, a zas tak dobře nedopadla - musíte si dávat pozor na detaily a jít přesně podle návodu... 
NÁVOD

Peněženka. S kapsami na kreditky a zipovou kapsou na mince. Musíte se hodně soustředit na stříhání a šití kapes na kreditky - jinak vám to nevyjde! 
NÁVOD


Taška s mašlí. Moje oblíbená taška- už jsem ušila dvě. Tento návod má skvělý střih a popis práce. 
NÁVOD (!!!! Aktualizace odkazu 29.5.2016!!!!)
Taška v mém provedení - ovečky.

Taška v mém provedení - květinky.


Taštička z odstřižků. Vychytaná taštička. Mě se bohužel roztrhala od častého používání.
NÁVOD

Zajímavý penál. Tento návod je sice v bůh-ví-jakém jazyce, ale má krásný obrázkový návod včetně střihů, tak to vůbec nevadí.
NÁVOD

Kapsička na sluchátka. Tato malá kapsička, která se dá dát na klíče je strašně praktická na sluchátka, na mince, na cokoli malého!
NÁVOD

10 komentářů:

  1. Zdravím,
    mohla by jste prosím "nalinkovat! ještě jednou tu kableku s mašlí? Ten odkaz bohužel nejede. A ta Vaše ovečková je naprosto skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, blogu jsem se tou dobou už nevěnovala. Nyní je ale odkaz aktualizovaný, pokud máte stále zájem :)

      Vymazat
    2. Poprosila by som tiež link na kabelku s mašľou �� Je úžasnaa ! Moc moc ďakujem

      Vymazat
  2. Moc děkuji za odkazy, jeden z nich jsem právě marně dlouho hledala, na tu peněženku. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mám podobný problém jako Ani - nefunguje odkaz na stažení střihu na kabelku s mašlí. Za pomoc děkuji.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj ráda bych si ušila kabelku stejnou jako je ta ovečkova mohla bych poprosit o navod???? Moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Super návody, něco takového jsem hledala, ale až tady jsem našla přesně to, co jsem si představovala. Určitě se do některých tašek vrhnu :-)
    Moc pěkný blog s dobrými nápady, rozhodně v něm pokračujte :-)

    OdpovědětVymazat
  6. dobrý den Leny, také bych chtěla návod s mašlí a chce to po mě registraci a moc vykřičníků...mám se registrovat? Moc děkuji za odpověď a za Váš blog :)

    OdpovědětVymazat